Free counter and web stats

Sunday, November 15, 2009

BERITA PENTING

ERITA PENTING

1.DSAI jadi penasihat politik Selangor....Harap dari RM1 jadi RM1000B

2.TGNA batal hasrat tunai haji....takut FITNAH dari Beribadat pada Allah

3.Sumpah Bai'ah dibenarkan dalam Islam...tapi sumpah Al Quran tidak dibenarkan kerana melawan PAS ?

4.Lantik TGNA jadi Pengerusi PR - Zaid Ibrahim

5.Sebat KARTIKA timbul "syubahah"


6.Penyokong Kelantan berjihat RM1.....kalau ikut ajaran Islam yang sebenar ....duit tu boleh derma pada anak yatim

7.Dr Asri nak main politik pula......elok balik Mengkuang Berapit ajar kat depan Rumah..dah lama sepi


8.MCA nak EGM lagi..elok bubar saja...masuk hutan jadi komunis

9.Syarikat Jassa ...Digital Inkjet Advertising...No 9,Jalan Jujur 2,Bandar Tun Razak ,56000 Kuala Lumpur.Syarikat 100% milik Melayu....untuk pertanyaan 017 513 2208 atau 012 209 3607

3 comments:

KangNasir said...

salam halim.
lama tak ziarah blog kamu.

saya jadi keliru sebenarnya.

apa2 pun, smga melayu@islam bersatu.

abghalim said...

salam Kang

Aku dah kat KL so kol la 017 513 2208
pekena teh tarik

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Jgn macam tu halim...sabar tgok kat kampung tu beza atas dan bawah mana lebih maju?

apa pun syabas diatas kejayaan halim.

salam untuk ayah !moga2 dia sihat.