Free counter and web stats

Sunday, May 16, 2010

ABDUL HALIM OTHMAN

Abdul Halim Bin Othman ,
Anda sememangnya HEBAT dan berhak menjadi HEBAT. Apa yang anda hanya perlu lakukan ialah kenali diri anda, gilap dan serlahkan potensi yang telah anda kenalpasti serta perbaiki perkara-perkara negatif yang terdapat di dalam diri anda
Bersama dengan ilmu serta tunjuk ajar daripada mereka yang telah berjaya, buat plan-tindakan dan bersungguh-sungguhlah melaksanakan plan-tindakan anda itu. InsyaAllah, berkat usaha anda yang berterusan yang tidak mengenali istilah putus asa serta doa yang tidak putus-putus kepadaNYA, anda akan berjaya memperolehi apa yang anda angani dan citakan.
Sedikit mutiara kata untuk dikongsi sebagai perangsang kepada anda yang HEBAT ini:
"No matter how bad it is and how bad it gets, you're going to make it."
"Winners never quit, quitters never win."
ANALISIS UMUM
################################

NO. PERIBADI : 8

ELEMEN : Api

CIRI UTAMA : Tanggungjawab dan Tekanan

SINOPSIS : Disukai kerana bertanggungjawab, namun banyak tekanan.

TAFSIRAN UMUM : Bertanggungjawab, pendiam tetapi ramai kawan, dipercayai, pertahankan kawan, kabur.

WARNA SESUAI : Merah, merah jambu, jingga dan ungu.

STATUS BMI : 23 => Normal (mempunyai berat badan yang ideal). Kekalkan gaya hidup yang sihat melalui pemakanan yang sihat dan seimbang serta bersenam sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.

PENYAKIT UMUM : Jantung, penyakit kardiovaskular, sakit di bahagian dada, pengaliran darah, insomnia (susah tidur).


PERINCIAN ANALISIS PERIBADI
################################
- Tekanan daripada keluarga sejak zaman kanak-kanak, sibuk bercakap tanpa memikirkan sebarang matlamat, perlu buat kerja sendiri. Perlu kerja kuat dan banyak merantau dalam kehidupan, banyak idea kreatif, laluan sukar untuk kaya. Apa saja yang anda lakukan akan menemui halangan, tertekan dan emosi berada dalam keadaan terdesak. Seseorang pemimpin yang rajin dan sentiasa risau tetapi tidak dapat dilihat keputusannya, sibuk dan sentiasa dalam keadaan tertekan.

Mudah belanja orang, mudah kasihan orang. Potensi mengumpul wang jika bekerja di luar (outstation). Mempunyai daya tarikan yang tinggi, pelaris semulajadi. Mudah terbabit dengan cinta 3 segi, mudah disabotaj. Sesuai menjadi jurujual, agen pemasaran, ahli politik dan artis.


PERINCIAN ANALISIS KERJAYA
################################
(KERJAYA SESUAI)
Makanan, restoran, surat khabar, majalah, telekomunikasi, penerbangan, kargo, minyak dan gas, loji penjana tenaga, kabel janakuasa, bahan api, kosmetik, penjenamaan, perhubungan awam, pengiklanan, tenaga buruh, makanan segera, kantin, fesyen, pencahayaan, kedai serbanika, perhiasan pakaian, senjata, minuman panas, pereka, penulis, karyawan filem, jururawat, pengumpul dana, penyambut tetamu, ahli psikologi.

(KERJAYA TERBAIK)
Firma perundangan, bank, institusi kewangan, pajak gadai, pejabat kerajaan, senjata, memburu, lawan pedang, peralatan senaman, industri automotif, perkakasan elektrik, tenaga kerja industri kewangan, agen bursa saham, penguatkuasa, polis, pusat sains dan penyelidikan, alat jentera, pengangkutan, kejuruteraan, perlombongan, barang kemas, pengawal keselamatan.


"Mengenali Potensi Diri Melalui Tarikh Lahir"

Hanya sebagai renungan,
Rahsia-Tarikh-Lahir.Com
http://www.rahsia-tarikh-lahir.com

1 comments:

cores said...

wah abang halim gunakan rahsia tarikh lahir ke? wah menarik sungguh...