Free counter and web stats

Tuesday, August 18, 2009

APTILSM

APTILSM

Kini Ramadhan muncul kembali
Aku mohon ampun dan maaf
Terutama pada ayah
Pada seluruh anggota keluarga
Pada yang tersayang
aptilsm

Nasi Kandar Kassim Mustaffa
Makan pasembur di Padang Kota
Makan nasi gulai udang ditepi padang
Makan tom yam ori
Berebut-rebut digerai Komtar
aptilsm

Tahun ini Ramadha bersama Merdeka
Tiada lagi kilauan percikan bunga api
Tiada lagi berembun di dataran Merdeka
Sunyikah kita atau kita kian bertakwa
aptilsm

Dari Kulim ke Klang
Aku ingin ke sana
Berbuka puasa bersama
Dengan dia
aptilsm

Tanjung Harapan ke Pantai Remis
Sup Utara enak sekali
Menjelajah Pasar Tani Mega
Ke Masjid Shah Alam kita bertarawih
aptilsm

Jangan ada dosa
Jangan mencari bala
Bukan sahaja di bulan puasa
Tetapi sepanjang masa
Bertakwa pada yang Esa
aptilsm

Tiada mengharap apa-apa
Sekadar berdoa
Agar Allah melimpahkan Taufik dan Hidayah
Kehidupan lebih sempurna
Tiada lagi........
aptilsm

Salam Ramadhan
Ampunkan segala salah dan silap
Aku memaafkan pada segala dosa
Aku mengampunkan pada setiap kesalahan
Aku ingin berlapang dada....
aptilsm

SALAM RAMADHAN
AMPUN DAN MAAF SEGALA DOSA

0 comments: